Gra Anime

Ogłoszenie

UWAGA!!! Forum przeniesione na adres www.anime.pun.pl NIE REJESTRUJCIE SIĘ, JEŚLI BYLIŚCIE ZAREJESTROWANI WCZEŚNIEJ, WASZE KONTA SĄ ZAŁOŻONE!!! A hasło podam na GG

#1 2007-11-05 20:04:45

Hao Asakura

Król Szamanów

Only vip ;)
Skąd: Wioska Szamanów
Zarejestrowany: 2007-11-04
Posty: 106
Punktów :   
Jestem: Szaman-Ninja
Złoto: 20 000
EXP: 100 000/ 100 000
WWW

Hao Asakura - Duchowy Wojownik

Ok. To tak:


Umiejętność:

Duch: Mogę zmieniać zwierzęta w duchy, aby mi służyły


Własna Broń:
Diamentowa katana.
Katana zrobiona głównie z diamentu, z dodatkiem niezniszczalnego materiału z piór "Skrzydeł Orła" z umiejętności Pieczęć Żywiołów
Cechy Specjalne Diamentowej katany:

1. Niezwykła wytrzymałość - praktycznie nic nie jest w stanie jej zniszczyć
2. Trafionemu przeciwnikowi zabiera chakrę/furyouku , wzmacniając się (zabiera 200Ch/Fu na jedno dotknięcie i oczywiście mnie nie zabiera)
3. Jest moja - jeśli ktoś będzie chciał ją zabrać, wróci "teleportem"
4. Atak Smoka - niezwykle szybkie uderzenie, wystarczy, że musnę przeciwnika podczas tego ataku, przeciwnik spali się. Atak jest nie do uniknięcia, a strasznie trudno go zablokować.
5. Katana jest jak Szabla Orochimaru - można ją klonować, i sterować, jednak nie zabiera to furyouku.

Własny Przedmiot:
Czaszkowe Sombrero
Pozwala mi używać 7 prawie niezniszczalnych czaszek do obrony i ataku. 1 czaszka może obronić przed karabinem maszynowym, a co dopiero 7  
1.Wielka obrona - Obroni przed atakami szybkości do 3 bramy (jest jeszcze 1 sposób, ale go nie zdradzę )
2. Kościane strzałki - Atakować mogą trującym gazem i kościanymi strzałkami. Strzałki lecą z prędkością 30 km/s, a gaz obezwładnia na 2 tury.
3. Wielka szybkość - kiedy używam Sombrero przez 3 tury czaszki nabierają ogromnej prędkości i krążą wokół mnie, pode mną oraz nade mną.
4. Wystrzał kości - czaszki mogą wystrzelić w przeciwnika strasznie ostre kości z pod ziemi i z powietrza.
5. Wyssanie siły życiowej - czaszki mogą po 8 turach wysysać z wybranych istot żywych siły życiowe, wzmacniając swoją szybkość, siłę i wytrzymałość. Cechy czaszek wzmocnią się 2 razy, kiedy wyssana zostanie energia z drzewa lub zwierzęcia.

Pierścień Saturna
Mogę kierować obręczą stworzoną z wybranego żywiołu (np: ognisty pierścień, elektryczny itd.). Obręcz ma średnicę 2m. Mogę go dowolnie kształtować i zmieniać rozmiar, może mieć w sobie kilka żywiołów na raz. Może być kilka pierścieni, każdy jest szybki jak strzała, mogę na nim bardzo szybko przemieszczać się, z 2 razy większą prędkością niż 5 brama. mogę wiązać nimi przeciwnika, przeciąć zgnieść itp.
Furyouku: 50 za 1 pierścień z jednym żywiołem + 20 za każdy następny żywioł

Smoczy Styl
Styl walki składający się z  5 podstylów, walczę nim używając smoczego No-dachi (japoński miecz oburęczny długości  2 m)

1. Biały Smok - Atakuję Smoczym No-dachi używając białego ognia, z wielką wprawą, ataki są nie do przewidzenia.

2. Czarny Smok - Obrona, kiedy nie widzę przeciwnika. Uniknę KAŻDEGO ataku, dopóki nie będę widział.

3. Szafirowy Smok - Ataki z powietrza. Atakuję poruszając się, jakbym był smokiem, ruchy są nieprzewidywalne, a trudno je zablokować.

4. Czerwony Smok - Ataki czołowe, są bardzo szybkie, więc trudno ich uniknąć.

5. Zielony Smok - Ataki kopaniem, z pomocą miecza. Ataki są bardzo szybkie i dokładne, przez co mogę na chwilę sparaliżować przeciwnika.


Smoczy No-dachi: Miecz japoński, jeśli przeciwnik zbliży się na 2m, nie przeżyje. Cecha półspecjalna: Biały Ogień - mogę otoczyć miecz niegasnącym, białym ogniem, lub wystrzelić ogień z niego, ogień może podpalić WSZYSTKO przez to mogę używać stylu Białego Smoka

Combo:
Ha-o Ren-dan!

1. Szybki atak Diamentową Kataną z pod ziemi (nieunikniony)
2. Seria Konoha Gourikii Senpuu
3. Uderzenie w słaby punkt, aby przeciwnik nie mógł się ruszyć
4. 8 kopnięć w powietrze z duchami byków w nogach
5. 4 Klony kopią w dół, ja znów w górę
6. Klony łapią przeciwnika, i lecą dość wysoko, a ja wbijam 5 kunai z wybuchowymi notkami w ziemię
7. Klony wbijają 5 kunai w przeciwnika
8. Klony kopią przeciwnika w ziemię tam, gdzie są wbite kunai, dodatkowo jeszcze depczą go
9. Przeciwnik ląduje na kunai i wybucha


Król Szamanów Wioski Szamanów
Duchy: Amidamaru, Shaolin, Duch Wiatru, Duszek Lodu, Bason, Zeruel, Yondaime Hokage
Ataki Amidamaru:  Niebiańskie Cięcie (100), Ostrze Aureoli(70), Tarcza Aureoli(10),
Ataki Duszka Lodu: Ataki Atak Sopla(90)
Ataki Ducha Wiatru: Atak Tornado(200)
Ataki Shaolina: Podwójne Eteryczne Uderzenie(50)
Ataki Zeurela: Atak Szybkiego Tempa(120), Złote Uderzenie(300), Lot(250),
Ataki Yondaime Hokage:  Cieniste Klony(20), Transformacja(30)
Ataki Szamańskie: Wessanie Duszy(5 000), Biały Ogień (300)
Furyouku: 180 000
(z dodatkami )

Umiejętności: Medium 5Lv, Kontrola/Jedność Ducha, Jedność Duchów, Podwójne Medium, Doshi, Wielka Kontrola Ducha
Rzeczy: Harusame, P.E.T. 3.0, 10 talizmanów Doshi

Sztuki Walki: Ninjitsu, Walka Kataną

Siedziba: Wieża Gwiazdy w Wiosce Szamanów

Net Navigatorzy: ProtoMan, Zero,
Chipy Bojowe: Cyber Miecz, Długi Miecz, Szeroki Miecz, Anty Elektryczność, Mini Bomba, Wodna Wieża, Wieża Ognia, Drewniana Wieża, Elektryczny Miecz, Wodny Miecz, Miecz Bohatera,


Strój: Gumowy strój z tarczami ANBU, na tym strój Króla Szamanów

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl