Egzamin na Chunina
Aby zdać na chunina trzeba pokonać dużego węża, dużego robala i 2 innych shinobi.
Duży wąż: potrafi połknąć w całości, aby przejść węża trzeba się wydostać z niego.
Duży robal: potrafi machając skrzydłami odeprzeć rzuconą broń. Trzeba pokonać go kunaiem.
2 shinobi mają jutsu: Katon Ryakyuu no Jutsu, Bunshin no Jutsu, Raigoki no Yoroi, Henge no Jutsu, Konoha Senpuu
Król Szamanów Wioski Szamanów
Duchy: Amidamaru, Shaolin, Duch Wiatru, Duszek Lodu, Bason, Zeruel, Yondaime Hokage
Ataki Amidamaru: Niebiańskie Cięcie (100), Ostrze Aureoli(70), Tarcza Aureoli(10),
Ataki Duszka Lodu: Ataki Atak Sopla(90)
Ataki Ducha Wiatru: Atak Tornado(200)
Ataki Shaolina: Podwójne Eteryczne Uderzenie(50)
Ataki Zeurela: Atak Szybkiego Tempa(120), Złote Uderzenie(300), Lot(250),
Ataki Yondaime Hokage: Cieniste Klony(20), Transformacja(30)
Ataki Szamańskie: Wessanie Duszy(5 000), Biały Ogień (300)
Furyouku: 180 000 (z dodatkami )
Umiejętności: Medium 5Lv, Kontrola/Jedność Ducha, Jedność Duchów, Podwójne Medium, Doshi, Wielka Kontrola Ducha
Rzeczy: Harusame, P.E.T. 3.0, 10 talizmanów Doshi
Sztuki Walki: Ninjitsu, Walka Kataną
Siedziba: Wieża Gwiazdy w Wiosce Szamanów
Net Navigatorzy: ProtoMan, Zero,
Chipy Bojowe: Cyber Miecz, Długi Miecz, Szeroki Miecz, Anty Elektryczność, Mini Bomba, Wodna Wieża, Wieża Ognia, Drewniana Wieża, Elektryczny Miecz, Wodny Miecz, Miecz Bohatera,
Strój: Gumowy strój z tarczami ANBU, na tym strój Króla Szamanów